USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

3.7.06

Avreise: 9. august




















9. august reise eg te Pennsylvania for å bu hos Linda (mor), Robert (far), Brianne (sustar), Miranda (sustar) og Anthony (bror) et år. De har forresten og ein honn.
Byen eg ska bu i e'she så store, men e kun 2 tima fra NYC, og éin time fra Pittsburgh, så d e dømt te å bli bra! :D Skulen min (Greensburg Salem High School) e større enn hjemma, me ca 1100 eleva. Tja. Har vel sagt litt om litt! Temperaturen ska ver bra! Hehe.
Eg vil jerna hålla kontakten me folk hjemma, veda kossn ting står te.
Dato for hjemreise e satt t CA 25./26. juni 2007.

10 Comments:

At 7/7/06 19:23, Anonymous Anonym said...

Ska tenka på deg i Junaiten eg!

 
At 9/7/06 21:33, Blogger Linda said...

Yaay, "mor" di e navnesysterå mi! =) Wow, du kåmme te å ha d kult! =)

 
At 10/7/06 00:11, Blogger siri said...

navla:|

e Brianne et navn?
sjukt me et år uten alice. hu en liksom VETT like jazz her i byn
steikje

be safe.. men me snakkes vel før den tid, vel?

 
At 13/7/06 11:47, Blogger Siri said...

wow alice!endelig har du klart å legga ut på bilde!!hoho..d blir trist når du reise, så du må jammen meg bli flinke tå oppdatera bloggen gitt:D
me bilder!

 
At 18/7/06 23:20, Anonymous Anonym said...

Hei Alice ;)Åhh, men du komme sikkert t å få et heilt topp år! Men eg komme t å savna deg enooormt!

Bless ;)

 
At 20/7/06 01:54, Blogger eple said...

GH; Og du så ska te Haugesund, va d så...? D bler jo ein erfaring d og!!

:-*

 
At 3/8/06 20:07, Anonymous Anonym said...

Kjempetrist når du reise Alice... Eg ska ha nr. 7 i dag=P På pizzabakeren;) An bør ver goe!!=P Kosa deg kjempemasse=) Så får du versego komma tebage i klassen om et år!!!

Klemmen

 
At 6/8/06 08:44, Blogger Ogrim said...

fy flandern! du reise jo snart :o eg håbe du får det kjekt øve dammen :) bler rart på nikko uden deg. haves funs and eat many pie!

 
At 6/8/06 14:55, Blogger Unknown said...

Eg vil b are sei te deg Alice at eg beundre deg så inni hampen eg hadde aldri klart å reisa vekk et år.. glede meg vilt te du komme tebake..(= komme te å savna deg masse..

 
At 7/8/06 14:44, Anonymous Anonym said...

Heihei=) Eg bare hadde ein link te deg=P Vettche koss interessant an va, men;)

http://www.nesteklikk.no/20060807/104697.html

 

Legg inn en kommentar

<< Home