USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

10.6.07

Forskjellige folk eg har blitt kjende me joenaa aare.
Sarah og Garrett udenfor DV8, einaste kafeen me henge i/paa/rondt.

Siste skuledag.

Frogostbore kor me samlast kver morning, og NAAGEN trengte kaffi.


Ellers... Ishe saa masse! Resten av gjengen bjunne aa kjenna at hjemreisen nearme seg, men d jelle ishe for meg. Om 8 dage ska eg te tannlegen ijenn, og eg gledegrue meg te d. Hehe, resten kjennes fjernt! Maa bare onnarstrega at tannlegen her e ein herlige opplevelse, saa lenge du ishe har haal... For alle tankane mine ligge i den tannlegestolen naa. Og paa boksane eg har sendt hjem - lure paa om/naar di komme fram. Ska senna et par te. Jaja, vett d har blitt d del, men d e jo 75% av live mitt oppi der. Glede meg te aa pakka ud paa romme mitt hjemma! Hb d e fodspor i sengaa itte katta :-) Og i vinduskarmen... Soendag, om ei uga, e d min tur te aa ha avskjeds/graduationfest. Komme te aa bli follt av folk, men vett eg komme te aa se mange av di ijenn ein dag. Bare vent aa se.

2 Comments:

At 12/6/07 00:24, Blogger Live said...

Henge i:) Eller på. Kjærleik

 
At 12/6/07 15:56, Anonymous Anonym said...

Rå tøff t-skjorte du har!
Misunne deg den ;D

Ellers så er det merr lillesøster og venninnar som lage merkar i sengå di enn kattar... *høhø*

-E

 

Legg inn en kommentar

<< Home