USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

8.8.06

Oisann.

Nå e visst dagen her. An føles faktisk navla fjerne ennå.
1) eg grue meg'she
2) lure på ka d e te middag i mårå
Såpass ja. E vel éin time te eg reise te Oslo, for å stå opp dødstiligt i mårå.
Burde ishe ver låv.... Ska møda 0645 på Gardermoen.
Me sees om litt lenge, trur eg. Har ishe gått opp for meg ennå, e vel derfor eg "tørde" i d heile tatt.

Me snakkes folks, ser jærna ein del a' dåkke på Sola! :-)



PS: Har fått nye katt (Maine Coon), Emil. Måtte bare sei d, unnshyll usagliheden.

4 Comments:

At 11/8/06 18:53, Blogger Live said...

E du framme nå , Alice..? D e trist å ikje konna ringa deg å spør om du vil henga.. Men eg vett jo du e på rett plass nå, så eg ska kje masa for møje.
Kosn har du d?
Nuss t deg!

 
At 14/8/06 00:29, Blogger Linda said...

Åj, nå har du jo reist!! Trives du? Kjekke folk?? Spanande!

 
At 14/8/06 14:28, Blogger Karoline said...

Wææææææææ Alice... du e jo gone:/ jaja... bad at eg ikkje fekk tatt nogen skikkeligge avskjed me dg, men eg har liksom våre vekke meste heile sommarferien... Tippe eg komme t å savna dg enn del ja... men du komme nå tebage å den så vente på noge gått vente ikkjne forgjeves såe.... hehe! me må jafall holla kontakten! IFPNT!;) hehe

 
At 14/8/06 15:50, Blogger siri said...

SNAABEEEEEL!!

men du? eg tror du får d kjempefint. for du e en sånn person som kan komma te å få d kjempefint, ser eg for meg. yeeeh.

jeg er glad i deg
hurra

 

Legg inn en kommentar

<< Home