USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

28.11.06

West Virginia



Onkel Mike (far sin bror) og mor.

Eg faar se lanne! D e hearligt.. Fra soendag te i dag va eg paa besoeg hos Onkel Mike og Lori, i Charleston, West virginia. D va plassen for meg... Avslappa og litt bonneknoel. Hehe.



Me spiste lunsj paa en resturang saa va nimme baseballbanen.. Alsaa rett ve siaa av an.



Der saag eg dette skilte... Litt saann "duh!".
Og siden me snakke om skilt, saa tog eg bilde av dette skilte hjemma!



D e november, men me har hatt t-skjortever, og loevetannaa e der ennaa!

4 Comments:

At 28/11/06 18:28, Blogger Ogrim said...

Slow children at play, haha! ;D

 
At 28/11/06 22:48, Blogger Siri said...

Du,den mailen så du spurte om eg hadde fått, nei det hadde eg ikkje!Senda an t meg på ny?

 
At 30/11/06 08:50, Blogger Vilkensen said...

HALLO! brev eg skal senda til deg!!

 
At 1/12/06 11:17, Anonymous Anonym said...

Hei hei vennen. Savne dg noge sykt, snakke me du så fikse neglene min om dg, å då kjente eg bare et dypt savn. Glede mg t du komme hjem.
Kjempe glad i dg.
ps: random Q: What would you wear for camouflage if you were hiding in a gingerbread house?
eg har d på profilen på min blogg :D luv yah

 

Legg inn en kommentar

<< Home