USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

1.11.06

Coaches!



Bilde e av coach Tomasco og coach Stewart, de kosligaste trenarene eg har troffe paa. Ishe at eg har hatt for mange, men... Sko eg faa naagen i frammtiaa, boer de ver bra, for naa..hehe..har eg faatt ein ganske goe standard! :D
Jekk forresten trock&treating i gaar, alligavel. Ei venninna fekk meg me ud i reggene. Blei MASSE snob! Ei store korg folle, me hau paa toppen. Jobbe me aa minska mengden, mmmm...
Uansett. Field hockey va hearligt.









Kom hjem fra Disney World ca 10dage si, d va knallhearligt. D va sydentemp., godt oeve 30grade og godt ver. Va i Epcot, ein del der flerne lann e representert, inkl. Norge. De hadde byggd ei norske stavkjerka, de hadde "Bakeri" og litt av kvart! Kosta 30kr for 100g melkesjokolade... Men d va vell verdt d ;)Pluss saa va ennene saann halltamme. Litt skummelt.



5 Comments:

At 2/11/06 12:19, Blogger Linda said...

Tippe de har pynta masse te halloween i USA. Når eg va i Chicago i september va d masse pynt å då va d øve en mnd te halloween.. Jaudå =) Mmmm snoob =)

Dyre norsk sjokokade! Jaja, Norge e jo et land me høge prisar..

 
At 2/11/06 21:26, Anonymous Anonym said...

Hoho..Gjett kem så blir tvunge te fektetreningå når hu komme hjem?

 
At 3/11/06 23:48, Blogger Marianne said...

Heeeei!
Marianne og Lisa her! ^^
Kjekt du kose deg og at du oppdatere (Me bilder!! =D=D)
Lisa seie hei! =P
Stooor klem from us =)

 
At 5/11/06 19:38, Anonymous Anonym said...

ÅÅÅh=) D e så kos å se bilder fra kossen d e der bårte=D Fatte iche kossen d kan gå an å leva uden den fantastiske freia melkesjokolade!! Så eg fårstår at du kjøbe når du kan=) Du må kosa deg vidare;) Koos

 
At 6/11/06 14:39, Blogger siri said...

høhø, søte du.
Du kan gjerna hiva litt snop oppi luftå, så kan luftstrømmane føra d me seg te noreg og min kjeft. I might like..

I DW traff du sikkert på ei som hette Tine(som du sikkert ikje huske) som e veldig kjekk.

 

Legg inn en kommentar

<< Home