USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

19.6.07

Siste innlegg

One man band far leide inn te festen.


Hei. Dette e vel d sista innlegge eg faar sjangs te aa skriva foer eg reise hjem. Paa fredag reise me (udlenningane) te Ohio, eller n "hemmelige" plass, for de-tox... Saa faar me ti te aa sei ha d t alle samen. Saa bler d ein laaange busstur te NYC...yay...Men uansett. Nerenfor e d bilder fra graduation/good-bye partye mitt fra sundag. Di saa vil, kan komma te flyplassen, forresten. Sjoel om d bler kun for ei lidaa stonn...




Viste seg at naboen konne spela sekkepiba. Hehe. Dette kan bare vera Cedar Ridge.

Shillingsbolla

"Leaving on a jetplane" songe av naboane mine, dedikert te meg. Taarevaatt!



Hadde graduationparty paa sundag; mange folk kom saa me fekk sagt ha-d.





Garrett, Corinne, Trudy, Katie, og baghaave te Toni.