USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

15.8.06

Framme!!!

Saann! Daa va eg framme. Gla eg kom naarr eg ko, for dagen itte saa avsloerte de 21 terrorista saa sko blanna kjemiekalier fra parfymeflaske osv og sprenga flye... Vettshe om daakke har hoert om d. Men daa hadde eg slede merr.... Tatt navla lange ti. Fuste flytur tog 45min, andre ca2 tima, neste ca 8t, og siste den siste turen tog omtrent 1 time, saa eg va sleden naar eg kom hjem. Trives godt her, familien e hoeyltte, men koselige.

Mandag bler emaildagen min, om d e muligt, hadde veart koseligt aa hoert fra daakke!
E nesten redde for aa spisa her, for alt e enten fritert eller bare usunt.
Hallooooo, 200kg :) Men d eshe saa farligt. Har opplevd masse, men ane ishe ka eg ska skriva naar eg sidde her. Har ei raae bestemor saa vil spleisa meg me diverse..Hehe... Hu e saa haerlige. Vel. D va vel alt for naa, tenkte daakke ville ha ein oppdatering :)

Me snakkes!! Go klem, daakke e soede.




PS: Tusen takk for oppmoede paa flyplassen, d betydde moeje. E saa kosligt aa se i den bogaa me bilder i, den satte paa en maade ting i perspektiv. Naa burde eg stikka, saa me sneikst!

PSS: Norsk e rart.

8 Comments:

At 15/8/06 10:48, Blogger Live said...

Huff og huff, d hørte me ikje om. Ikje eg i hvertfall! Men eg hørte om terrorista i England, og lurte på om du va framme..Eg syns d hørres ud så du har fonne deg t rette, og d e godt! Kjenne eg unnogville deg litt for den bestemorå, altså. Hehe.
Her sidde me bare å nyyyde den siste ugå av ferien. D e nesten sånn d burde vært regn(så hadde eg grua meg mindre t skulen).
Kos deg, eplejentå mi, hold oss oppdaterte, så sees me om et lide år;)

 
At 15/8/06 17:11, Anonymous Anonym said...

kiwi: d va de i england hu meinte;) d va de me parfymeflaskene ;)

Alice: Har sendt dg mail. :D

 
At 15/8/06 22:45, Blogger Siri said...

Ællis!Eg like tendensene me oppdatering på bloggen, 2 poster på ei uka..wow, eg glede meg t neste!Men du må ha me någen bilder en gang!

Blir drid å begynna på skolen uten deg..men du får kosa deg over there;)
Snx pus
Forresten, ke va gale me den gamle fine katten?

PS: Norsk e fint:P

 
At 17/8/06 00:33, Blogger Linda said...

Så kjekt me oppdatering allerede =) Ja eg hørte om d, fæle greier! D va bra du kom før d! Å bra du kose deg =) Hehe, kule bestemor =)

 
At 17/8/06 18:58, Blogger siri said...

norsk e VELDIG veldig rart.

Du har bare me å legga inn bilder og legga ann på John'er og får deg mange kjærester og gå på mange skoler og se på mange værmeldinger.

okej, di 3 siste va tull. men di rimte jo sånnnnn...!

Gla i deg, Nancy (dontask)

 
At 18/8/06 15:05, Anonymous Anonym said...

Eg skrive mail te deg snart, hønni :)

Antar at eg ser deg som gjesteskodespelar i en eller aen amerikansk såpeserie om ikkje så lenge :)

KLem

 
At 18/8/06 15:05, Anonymous Anonym said...

Anonym = Ruth

 
At 20/8/06 21:51, Blogger Live said...

TUSEN TAKK for telefonoppringing!
Bare domt eg hørte litt lide. Love å ver på et musestille sted t neste gang du ringe.
U made my day:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home