USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

20.12.06

Skoeyte

I gaar va ein knallherlige dag - me (AFS-gjengen) fekk early dismissal (ein time) fra skulen for aa reisa te Pittsburgh me ei gruppe folk fra naboskulen Norwin.
Daa spiste me middag og jekk paa skoeyte. Ishe d atte eg e D sportsikone, meeeen folk forventa LITT merr av meg - i og me at eg e nordmann. Seie bare at eg e adoptert fra et eller aent lann der "snoe" ishe e i orbogaa.
Uansett, blei mindre stive paa isen te slutt, og daa blei d go gang. Bler dridnervoesen av di smaa saa spinne rondt som galninga, "kutte svinga" foran deg og foraarsage ubalanse. Jaja.




Meg + Nina + Tormod (fra Risoer)

3 Comments:

At 21/12/06 20:59, Anonymous Anonym said...

ser i allefall ud t at du har d kjekt:D
savne dg;)
Thnx for mailen.
<3

 
At 25/12/06 14:06, Blogger Live said...

Så skjønne dokke e..:)

 
At 10/1/07 21:18, Anonymous Anonym said...

heeeiii=) Lisa her:p
så bra du kose dg;o) lenge siden eg har vert inne nå, mn eg må bare spør, han eine, va han fra RISØR?? d va litt kult, for eg e dr kver sommer;o) hehe
glede meg t du komme tebage neste år! kleem<3

 

Legg inn en kommentar

<< Home