USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

23.8.06

KLASSE 2E

Hei! Lurte paa om naagen i 2E kan spoerr Svein Hagen om eg MAA ha gym for aa faa aare gokjent? Hehe. Ellers enne eg opp me gym! :-O Kanskje d e noedvendigt, for eg har spist M&Ms kver dag... Ai ai ai. Eg trene Field Hockey, ein slags innebandy ude paa fotballbanen, og d e hart, for eg har gangsperr oeve alt, udenom oeyeballane. Maa ha sann dings i monnen saa beskytte tennene, bler litt gaaen av aa tygga paa den. Hb d gaar godt paa Sandnes, og a eg faar verme daakke i 3. Hilsa Kjartan!

Me snakkes.. :-)

8 Comments:

At 25/8/06 18:16, Anonymous Anonym said...

Hei Alice=)
Eg har alså iche snakt me Svein, men eg bare tenkte eg konne legga ijenn ein kommentar fordeom=) M&M hørtes goodt ud=P Kosa deg masse der bårte;)

Klem Trine

 
At 26/8/06 00:37, Anonymous Anonym said...

Hei Alice! =)
Så kjekt at du trives å alt sånn! =) (Hu bestemorå fra forrige post hørtes skamråe ud btw ;))
Har heller ikkje snakt me svein, men d får me nok t ska du sjå =) Bler vanskeligt å hilsa t Kjartan fra deg, me ser an nemlig ikkje någe særlig. D blei forandringa, så d e ingen i klassen så har han t kontaktlerar, og me har han ikkje i eldre historie heller.. :( Nertur!

Jaja, du får kosa deg masse åsså håbe eg du fortsette å oppdatera her. Trenge seriøst påfyll av den geniale humoren din av å t =D

Hatt någen drømma om majones/militæret/Svein i d sista? ;)

Stooor Klem Marianne

 
At 26/8/06 02:48, Blogger eple said...

Vel, Marianne, eg droemte om ein paase Malteser (Sjokolade) som eksploderte om du stakk fyrstikker neri. D va hakke skumlare. :-\ MEN eg droemte me hadde kondistrening me Svein, d va felt :P Sneikest!

 
At 26/8/06 12:24, Blogger Siri said...

Heisann!
Gjett kem me fekk i matte i år?Eirik Falk!Du huske han unge som me hadde som vikar en time i fjor!Juhuu!!
E gymmen hardere der borte enn hos oss?
Klem

 
At 26/8/06 12:52, Blogger siri said...

du e d søtaste vesenet på jordens overflate.

 
At 7/9/06 13:27, Anonymous Anonym said...

heeeey!koss gr d me min lille bellybutton??;o)
hehe, skambra at du lige dg så godt!håbe bare du isje glømme oss her jemma:(
savne dg masse!esje heilt d sama uden dn sprettne navellen din å trykka på=p

 
At 18/10/06 14:21, Anonymous Anonym said...

aaaaaaaaaw!!d e mg her!!WEE!hahaXP anyway..d høres kjempe kos ut der i USA!=D jah,komme eg me en kommentar lenge etterpå mn samma d!=P eg e litt treige på its learning!XP we aaalll miiiss u!!<3<3<3<3

 
At 18/10/06 14:22, Anonymous Anonym said...

altså mg e XuanNhi!haha fatte mg ikje på d her greiene!=/

 

Legg inn en kommentar

<< Home