USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

29.8.06

Fuste skuledag

0655 e eg klar for aa bli henta, og kjoert te skulen. Fuste periode paa 90min bjynne kl0740. Daa har eg "art", kunst kan naa ver kjekt, saa eg ska'she sei merr om d :-P
Itte d, har eg 90min me gym. Ehhhh ja. Gym. Trur eg lar ver aa kommentera d og. (leraren virke ok) SAA har eg creative writing, ein klasse ganske seare klasse! (positivt) Der bler d vel ein del diktanalyse og skriving. I dag maatte me lesa ein tekst om Vietnamkrigen, og leraren hadde krysst ud alle or som "shit" og "fuck". Hu unnshyllte seg for de hu hadde gloemt :-p I psykologi/sosiologi, plassere leraren deg paa ein pult i hjoerna om du seie or som "...like" der d ishe passe inn. "..and she was like...". Hehe. E ein del som slide me d, spess jente. Har kun kvinnlige lerare dette semestare. Maa legga meg naa, siden eg maa opp saa tiligt i maaraa.

PS; spraage gaar godt, men av&te e norsken der. Folk foele seg visst trygge nok paa meg te aa la meg hoerra d :p

8 Comments:

At 29/8/06 18:25, Blogger Linda said...

Uuu! Kule fag! Phykologi e kjekt :D Hørres ud som du trives, d e godt =) Klem =)

 
At 29/8/06 18:26, Blogger Linda said...

Psyhologi skrives d ja... =) Kosa deg vidare, å ikkje legg deg for seint ;)

 
At 29/8/06 21:21, Blogger Live said...

Unnskyld min masete oppførsel på mailen (neida). Nå ser eg du hadde oppdatert. D hørres ud så du har valgt någen kjekke fag, og lerarene hørres passe spesi ud, å då bler iallfall aldri kjedeligt ( eg likte hu psykologi damå!)
Hils bestemor fra meg.

 
At 1/9/06 10:26, Anonymous Anonym said...

You go girl! Eg hadde aldri klart det azzz

 
At 1/9/06 18:23, Anonymous Anonym said...

Åå, så spennanes=) Me har åg komt igang, å d ser ikkje lovanes ud.. Jaffal ikkje fysikken... eller samfunnslæren.. eller kjemien.. Muligens gymen, men me starta me 12-minutters springing på stadion. :S Jelpemeg..

Men d hørres knallkjekt ud der du e=) Hu bestemorå di å sånn;) Kosa deg masse:) Klem

 
At 2/9/06 19:55, Blogger eple said...

Psykolgileraren e sinnsykt spesi, hehe! I consider a spit n the eye a hug. Eller naage saant. Hu va ishe saa kjearlige av seg. Og lige ishe smaa onga. Kan ishe fordra de. They should be seen, not heard ;-)

 
At 9/9/06 00:02, Anonymous Anonym said...

Kunne ikke dy meg... psykologi eller psychology på engelsk

 
At 11/9/06 19:57, Anonymous Anonym said...

hey girl!! håper du har det kult! høres hvertfall sonn ut. mn det va kule fag du hadde valgt! blir sikkert et kult år. mn du må fortsette å skrive i bloggen... det er så kjekt;)så snakkes vi!

 

Legg inn en kommentar

<< Home