USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

28.12.06

Go jul!

D har iaffal veart ei goe jul for meg!
Verken sau eller gris paa bore; d jekk i italienske fiskeretta.
Spaghetti i tunfisksaus;




Masse mad, masse folk. Sistnevnte e litt flaut, pga eg huske ishe navnaa paa hallparten av dei...

I naatt va eg paa oevenatting hos Nina. Julaferi e deiligt ;-)



Statuen e Headless Mary. Katolikka her har statua og diverse i hagen, og denne hadde et lide uhell... (hu va ein venn av familien si) Soeppelmennene ville ishe ta na me seg siden hu e lagt av betong..Eller concrete. Saa naa reise hu fra fest te fest i South Greensburg, hehe.

6 Comments:

At 29/12/06 00:00, Anonymous Anonym said...

Off... Eg hadde allri orkd å åde noge aent enn pinnakjød på julaftå... Jafall ikkje d der shabby greiene... Ve d egentle gått?

 
At 29/12/06 00:31, Blogger eple said...

1000x bere enn normale spaghetti!!
Hadde hatt d t neste aar, om muligt! :-)

 
At 29/12/06 20:44, Blogger Silje Iren said...

den maden hørtes ud såm ein veldig rare kombinasjon:)

Du får ha ein kjempe kjekke jul åsså ett godt nyttår:)
Regne med at me snakkes på nyåret ein gång;)

 
At 30/12/06 22:40, Anonymous Anonym said...

mhm! Hørtest litt halvveis løye ud, men e sikkert godt! Takk for mld, hb du fekk min tbage? <3

 
At 31/12/06 17:16, Blogger Vilkensen said...

NAM NAM. va det avokado ved siden av? hrrrr. EG er glad i deg alice

 
At 1/1/07 21:22, Anonymous Anonym said...

D såg någe rart ud me den maden, ja! Pinnakjød me kolrabistappa å potete e julaftenmad for meg=)

Ha et godt nyttår=) Så snakkes me vel (sånn skikkeligt snakkes) om ca et hallt år?:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home