USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

14.2.07

Snoe

I gaar og i dag har me fri fra skulen pga daarligt ver.
D e ein velsignelse dette semestere, skulen virke utruligt soevndyssane...
Og dagane e lange. Saa naa snoer d og folk klage. Men hallo;
ta paa vinterdekk!! ;-) D komme te a bli travelt framijoenaa me helger hos andre vertsfamilier og nye skula. Bler jo intressangt aa se kossn andre har d! Og forhaabentlivis sleppe eg fransk ;-)
Ska proeva aa lasta inn nye bilder...vett eg e slakke.

Snakkes

2 Comments:

At 15/2/07 22:16, Anonymous Anonym said...

Du e bare kul du alice...! I miss u! me sga finna på så evigt me kødd neste år asså! eg glede meg!:D

 
At 16/2/07 11:27, Blogger Vilkensen said...

Snill-russ(meg,deg,karen,silje iren)

:D:D:D:D

 

Legg inn en kommentar

<< Home