USA

:-) Bare for aa oppdatera daakke hjemma!

10.3.07

Mars sleppe tage


















Mars har veart enn travel maaned. Lige jo aa ver travel, for

me proeve aa oppleva mest muligt mens me e her :-)

Solnergangen va finare live, men dette va fuste gaang paa eviheda

at d ishe va oeveskya. D e allti oeveskya.

Sommaren her e nydelige; og eg komme te aa gaa glipp av den beste delen! :-(











Han kisen her va geniale.. Va paa konferanse i helgaa; og han snakkte om, jah, d aa se mulihedane rondt deg. Han ser skjoennheden i aa haa ADD, og e gla han kan legga merke te alle di "uviktige" detaljane ront oss som visstnok distrahere.












The school play: Fiddler on the roof. Ganske bra satt opp. Saag d me Garrett.

Marte: Naa er det ikke lenge til vi skal til Hellas sammen! :-)

6 Comments:

At 11/3/07 02:40, Blogger Live said...

Om Garret e bestevennen din? Ka slags konferanse va dokk på? D va som alltid kos å snakka me deg, eplesyrå mi (grønn gugge)<3

 
At 11/3/07 16:11, Anonymous Anonym said...

Bra du har d kjekt Alice!!:D Eg blei kjempegla når du ringte meg den dagen, beste øveraskelsen på looong time!!:D Du e digg!^^

 
At 11/3/07 22:35, Blogger Marianne said...

TIKKEN din Amerika-farer! :D

Bare sånn viss du gidde liksom :P Viss du fatte null, så kan du sjekka reglane på bloggen min ^^

 
At 13/3/07 13:24, Anonymous Anonym said...

Åhr, eg hate di tikke-tingå! Eg giddekje.. Men du. Eg trur d e sånn ca. ront 22. august me begynne på skolen ijenn itte ferien.. åsså bjunne vel ferien itte muntli eksamen, evt. ei uga før, så d e siste skoledag den 21. juni, men me har sikkert ferie før d;)
D va domt d me lappen! du greie nok å lura di;) så komme du jem me an i lommen:) Kos

 
At 13/3/07 18:36, Blogger Siri said...

Ey,Hellas!Meg og!Kor då?Eg vil treffa deg!

 
At 13/3/07 23:00, Blogger siri said...

hråhråhrå, du e søde. eg lige deg godt.

 

Legg inn en kommentar

<< Home